شورای ولايتي هالند جنوبي کشور هالند نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان ايجاد گرديد
گزارشگرمشعل گزارشگرمشعل

 

 

 

کنفرانس ولايت هالند جنوبي کشور هالند به تاسي از دستورالعمل مجلس موسسان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان مبني بر پايه گزاری سازمانهای نهضت فراگير در خارج از کشور،روز 7جولای سال روان عيسايي در شهر وادنسفين تدوير يافت .

کار کنفرانس را آقای سرور زهتاب افتتاح نموده و ضمن ابراز خوش آمديد اجندای کنفرانس را به رأی گيری گذاشت که به اتفاق آرأ مورد تصويب قرار گرفت .

سپس رشته سخن را آقای محمدعوض نبي زاده يکي از فعالان سياسي سابقه دار کشورما گرفته وبر ضرورت ايجاد شوراهای نهضت فراگير در خارج از کشور صحبت نموده،با نگاهي بر پس منظرتلاش های فعالان سياسي طي ساليان پسين و بخصوص فيصله های همايش وسيع و تاريخي شهر آرنهم سال 2004 مکث نموده و بر تحقق فيصله های اجلاس وسيع کميسيون تدارک و تفاهم اروپايي طر فداران نهضت ميهني دموکراسي و ترقي افغانستان بخاطر ايجاد هسته های نهضت فراگير در کشورهای اروپايي که در ماه فبروری امسال تدويريافت تاکيد ورزيده و توجه اشتراک کننده گان کنفرانس را در تقويه صفوف نهضت فراگير جلب نموده و پيروزی کار کنفرانس را آرزو برد.

سپس آقايان انجنيرصلاح الدين،حميد فقيری،محمدبصير،فضل احمدظفرمل،محمدعظيم نورزی،ولي محمدزيارمل و ولي منگل پيرامون موضوع تماس گرفته و بر تحقق فيصله های اجلاس وسيع کميسيون تدارک و تفاهم اروپايي طر فداران نهضت ميهني دموکراسي و ترقي افغانستان بخاطر ايجاد هسته های نهضت فراگير در کشورهای اروپايي تاکيد ورزيدند.

 

پس ازآن مسايل تشکيلاتي مطرح و پنج تن به عضويت شورای ولايتي پيشنهاد گرديد که به اتفاق آرأ انتخاب گرديدند که عبارتند از :

1-   محمدسرور زهتاب

2-   بانو شکيلا

3-   انجنيرصلاح الدين

4-   فضل احمد ظفرمل

5-   محمدعظيم نورزی

 

      اعضای شورای ولايتي از ميان خود آقای سرورزهتاب را به صفت رئيس،بانو شکيلا و آقای صلاح الدين را به صفت معاونان و آقای فضل احمدظفرمل را به صفت منشي شورای ولايتي انتخاب نمودند .

همچنان 13 تن به نماينده گي از اعضای واحدهای شورای ولايتي هالندجنوبي غرض اشتراک در کنفرانس کشوری هالند برگزيده شدند.

 

کار کنفرانس در فضای دوستانه و به اميد پيروزهای های هرچه بيشتر پايان يافت .    


July 10th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها